Diavetito

2010/02/24

Betegseg, baleset es bizonyitvanyok....

..., ezek jellemeztek az elmult hetet. Jo regen nem irtam, most bepotolom. Kezdem a betegseggel. Csutortok este, masfel het munka utan, Sam fajo fejjel es fullel erkezett haza. Nem volt onmaga, jo, ferfi o ugye, tehat egy megfazas is dramai mereteket olt ha o BETEG!!!, de most tenyleg latszott rajta, hogy fajdalmai vannak. Leginkabb a bal fulere panaszkodott, fajt es nem is hallott vele rendesen. Penteken cseppentettem bele ezt-azt, homeopatikus cseppeket, meleg olivaolajat, de semmi, nem enyhitette a fajdalmat semmilyen kence. Szombat reggel amig en a lanyokat egy szulinapi buliba vittem addig o elment az ugyeletre, nem birta tovabb a fajdalmat es mi is biztattuk, hogy menjen mar, tobb mint egy hete faj a fule! A diagnozis nem volt meglepetes, dupla fulgyulladas, vagyis a kulso- es belsoful jaratai is bevannak gyulladva. Kapott antibigyot, cseppeket es eros fajdalomcsillapitot. A doki fejcsovalva kommentalta, hogy "Nagyon csunyan nez ki, hamarabb kellett volna jonnie!" Remeltuk, hogy a fajdalomcsillapito segit majd, de azon kivul, hogy kiutotte teljesen (orakon keresztul aludt miutan bevette), nem volt sok haszna, fajdalommal ebredt minden alkalommal. En szorgalmasan cseppentettem a gyogyszert a fulebe negy orankent. Az antibiotikumos kurat is elkezdte, 10 napig fog tartani. Vasarnap este mire indult vissza a masik "haza"-ba (a varos, ahol dolgozik) mar egy picit jobban volt, bar meg mindig be volt dugulva a fule es nem hallott semmit vele, ami nagyon idegesito volt szamara. En persze nem segitettem azzal, hogy neha direkt tatogva "mondtam" valamit, hogy azt higgye elment a hallasa teljesen :)). Na de visszaterve a vasarnap "fempontyara": Reggel koran keltunk, anyosommal es a gyerekekkel terveztuk, hogy megyunk Istentiszteletre vasarnap leven, de mar a kocsifeljarobol kifordulva dugaba dolt ezen tervunk, ugyanis en szepen belefordultam aposom mogottem parkolo autojaba... Nem lattam, hogy a kocsija feneke belelogott az en "terembe", kitudtam ugyan gurulni, de amikor fordultam akkor hatrafele neztem es belefordultam a hatso lokharitoba. Kicsit sokkot kaphattam, mert teljesen nyugodtan szoltam hatra Leilanak, hogy szaladjon be az apjaert es hivja ki a haz ele. Samer jott is, fejet fogva. En direkt nem tolattam vissza, mert emlekeztem ra, hogy ugy nagyobb kart lehet okozni, Samer gordult elore az apja kocsijaval, akkor lattuk igazan a kar merteket. Igaz en mar sejtettem, hogy nem kis karcolasrol van szo, ugyanis az en ajtom nem nyilt ki, az anyosulesen keresztul kellett atcsusszannom, hogy ki tudjak szallni a kocsibol. Aposom kocsijan egy nagytanyernyi meretu, mely horpadas figyelt, az en automnak pedig felig leszakadt a lokharitoja es az oldalpanel felcsusszant az ajto moge, ezert nem tudtam kinyitni. Fogtuk a fejunket rendesen, egesz csalad "csodalta" a muvemet, kiveve aposom aki bekesen szunyokalt bent, nem sejtven, hogy en kint "billiardozok" a kocsijaval. Juj, annyira szarul ereztem magam! A tobb ezer dollar kiadas jart a fejemben ami a javittatassal jar majd es ami nekunk nincsen az adott pillanatban. Samer vigasztalt, hogy ne bogjek, marciusban kitudja kerni a vakacio idejet penzben (magyarul nem tud kivenni szabadnapot majd jovo marciusig, viszont kap helyette egy kis penzt), abbol majd megcsinaltatjuk az autot. Na, ez engem nem vigasztalt, de ertekeltem, hogy nem volt merges, csak frusztralt, velem egyetemben, mert ugye mi johet meg... Aposom vidaman ebredt ket oraval kesobb, de arcara fagyott a jokedvu "GOOD MORNING!" amikor kozoltuk vele, hogy hat, jobb is lehetne... Kivonultunk ujra kollektiven, o is megcsodalta a muvemet, en ujra bogtem, o meg vigasztalt, hogy "semmi baj!". Aztan jobban aggodott miattam, mint a kocsi miatt. Vegulis mind a ketten hibasak voltunk, nem kellett volna mogem parkolnia, en meg figyelhettem volna jobban. Na de ahogy Timi baratnom mondta, nem hiaba hivjak az ilyet "BALESET"-nek, senki nem tervezi az ilyesmit elore. Szerencsere a kocsinak motorikusan baja nincs, igy furikazok vele rendesen, de neha kapok furcsa pillanatasokat amikor az anyosulesen atcsusszanva szallok ki a masik ajton :)). Remenykedunk, hogy egy jo baratunk ismerose hetvegen megtudja nezni a kocsit es olcson megjavitjak.
Most pedig kovetkezzenek a cimben emlitett bizonyitvanyok! Nem akarok kisregenyt irni, bar mar igy is nagyon arra hajaz ez a post, igy csak annyit irok, hogy mind a harom iskolaskoru gyermekunkre nagyon buszkek vagyunk! Leila, mint mindig, osztalyelso, Amiranak ugyan kicsit lejjebb ment az atlaga, de igy is nagyon jo bizonyitvanyt kapott, kulon oklevellel, Sami pedig kimondottan meglepetest okozott azzal, hogy tobb "kituno" jegye volt mint a novereinek :)). Itt 1-tol 4-ig osztalyoznak, az 1-es "nem megfelelt, a 2-es "megfelelo", 3-as "jol teljesito", 4-es "kituno". 4-est csak az kap egy tantargybol aki 100%-osra irta meg a felmerot! Saminek a legtobb jegye 4-es volt, sok 3-al es egyetlen 2-el. A tanarno szerint nagyon okos, kedves, masokra odafigyelo es tiszteletteljes kisfiu. Azert azt hozza kell tennem, hogy pont a bizonyitvanyosztas elotti napon tortent ama eset amit a tanitoneni kicsit kuncogva meselt nekem. Epp hazafias dalokat enekelt Samiek osztalya, a tanitoneni elmondta nekik elotte, hogy ezeket tisztelettel kell enekelni. Elkezdtek az eneklest amikor is Mrs. Kramer (a tanitono) ranezett Samire, aki eppen a mellette allo ket kisfiu arcaba uvoltve, fejet razva "enekelte" a dal rockositott valtozatat, nem eppen tiszteletteljes, hazafias modon :)). A tanitono erre figyelmezteteskeppen atforditotta a magatartast jelzo "lampat" zoldrol sargara. Eloszor fordult elo ez Samivel, eddig minden nap "zold lampaval" jott haza, szoval belefer ez a kis figyelmeztetes. Termeszetesen neki szigoruan elmagyaraztuk,hogy igy nem lehet viselkedni es hogy csalodottak vagyunk, hogy sarga lampat kapott, de magunk kozott, mi felnottek, konnyesre rohogtuk magunkat ahogy elkepzeltuk a szituaciot. Szaz szonak is egy a vege (majdnem!), nagyon buszkek vagyunk rajuk, jo tanulok, okosak es szuper kolkok! Nem panaszkodhatunk :)!

Ui. Samer azota jobban van, mar nem faj a fule, bar meg be van dugulva, szedi tovabbra is a bogyokat, bar azt nem kerdeztem, hogy vajh' ki csepegtet a fulebe. Remelem megkerte valamelyik munkatarsat :).

3 megjegyzés:

  1. Ennyi minden, wow! Igaza van Timinek, sajnos az ilyen balesetek előfordulnak :( Szinte egy pillanat, vagy figyelemelterelés is elég és megvan a baj.

    Samernek jobbulást - de úúúútálom a fülgyulladást. Mi mindig forró sószsákot tettünk rá és az lehúzta a gyulladást. Pont mint az infralámpa.

    VálaszTörlés
  2. Ja és persze a gyerekeknek gratulálok, nagyon ügyesek :) Haha, Sami és a rockos hazafias dal :DD

    VálaszTörlés
  3. Ez a hazafias dal enekles nagyon jo lehetett, a gyerekek gondolom annyira erdeklodoek iranta , mint anno mi a kisdobos vagy uttoro dalokert:D

    A kocsid nem is nez ki olyan szarul igy elso ranezesre, gondolna a fene, hogy az ajtod nem nyilik ki -e miatt...

    Kolkok meg ugyesek, mint mindig!

    VálaszTörlés