Diavetito

2010/02/05

Meglepetes.....

..ert bennunket a Tudomanyos Kiserlet Kiallitason!! Leila elso helyet ert el a negyedikesek kozott a kiserletevel. Tudjuk, hogy okos kislany, mindig jo munkat vegez, de erre igazan nem szamitottunk, amennyit benaztunk es szenvedtunk ezzel a projekttel, huh! Meg jo, hogy elmentunk, nem volt kotelezo a megjelenes, de a gyerekek latni akartak, hogy a tobbiek milyen kiserleteket vegeztek. Tenyleg erdekes volt, bar en sokat nem lattam belole, kismillioan tolongtak, a babakocsit meg sem probaltam bevinni, Alexet a kezemben cipeltem vegig, o persze minden egyes kiallitott tablat megakart fogdosni es minden mellettunk lepkedo ember ruhajaba belekapaszkodott, vagy nemes egyszeruseggel egy oriasit utott a hatukra... Orultem amikor az igaztatono vegre elkezdte a dijak kiosztasat es kicsit lenyugodott a tomeg. Ja, azt elfelejtettem irni, hogy amikor bementunk akkor azokon a tablakon, akik csak "resztvevoi elismeres"-t kaptak mar ott volt egy-egy zold szallag. Ahol nem volt szallag az azt jelentette, hogy kulondijat kap az illeto. Leila, unokaocsem Noah es Leila egyik legjobb baratnoje, Mariann kiallitott tablajan nem volt szallag. Persze rogton elindult a spekulacio es oromteli visongas, vajon ki milyen helyezest ert el?? Vissza az igazgatonohoz! Elkezdodott a dijkiosztas, a birak, az igazgatono, a helyettes es a ket szervezo (egyik Leila tanitonoje, na most mar ertem miert volt annyira "hardcore", miert kovetelt annyit... ok, meg mindig nem teljesen ertem, de kezdem kapisgalni...bar van egy olyan erzesem, hogy onos erdek is volt a dologban, hogy az o osztalya, az o tanuloi legyenek a legjobbak. mindegy, Leilanak csak hasznalt a dolog) alltak a szinpadon. Egyenkent hivtak fel a tanulokat es az igazgato atadott a helyezetteknek egy-egy elismero oklevelet es szallagot. Harmadik helyezettel kezdtek, Noah, aki mar otodikes 3. helyezest ert el az o korcsoportjaban. Amikor atadtak a negyedikeseknek a harmadik helyezett dijat Leila arca kezdett felderulni, tudta, hogy most mar csak masodik, elso vagy pedig "tovabbjuto" lehet. A "tovabbjuto" az a helyezes ami az elso felett all es aki azt kapja az a tanulo jut tovabb az iskolakorzeti korre. Bejelentettek a masodik helyezettet is, Leila osztalytarsa, Kaylie nyerte. Ekkor Mariann es Leila (akik legjobb baratnok) egymas kezet szorongatva fekszkelodtek a helyukon es vigyorogtak, mint a pek kutyaja! Ahogyan irtam mar, Leila elso helyezett lett az o korcsoportjaban, nagyon buszken ment ki a dijert es ami kulon orom volt neki, hogy a baratnoje lett a tovabbjuto! Mariann apukaja boldogan csattogtatta a kamerat, a csalad ket eve koltozott Sziriabol az USA-ba, Mariann egy szot nem beszelt angolul amikor elkezdte 8 evesen az itteni iskolat, de a szorgalma kifizetodott es most mar nem tudnad kivalasztani ot egy csoport amerikai 10 eves kozul. Szoval extra buszkek voltak ra szulei es mi is! :) Szerintem az o tablaja volt a legjobb az OSSZES resztvevo kozul, meg az otodikeseket is kenterbe verte!
Na, nem koptatom tovabb a billentyuzetet, jojjenek a kepek!

1. Leila a kiallitott tablaval
2. Leila amint a dijat atveszi
3. Leila oklevellel es szallaggal
4. Nyertesek Leila osztalyabol,
James, Jayron, Leila, Mariann es Kaylie








3 megjegyzés:

  1. Gratulalunk a Lucanak (meg neked is :))!!

    VálaszTörlés
  2. Minden jó, ha vége jó...mondjuk szerintem sem olyan feladatot kéne adni, amiért végül a szülő kapja a szalagot, de így, hogy Leila nyert, visszaszívom. :D

    VálaszTörlés
  3. na en is azert jottem, hogy visszaszivjam az elozo hsz-omat:) Azert remelem vallon veregetted magad is tegnap este a teljesitmenyedert:)

    VálaszTörlés