Diavetito

2010/02/04

vegre-vegre elkezdtem....



Mar jo ideje erett bennem az elhatarozas, sok ismerosom ir blogot, egyik jobb mint a masik (nem, azert sem mondom meg, hogy melyik az "egyik":)), imadom olvasni oket, gondoltam miert ne? Miert ne irjak en is, hogy a vilag masik vegen elo szeretteink naprakeszek legyenek abbol ami velunk tortenik. Aaaa, en nem tudok olyan jol fogalmazni, magyar billentyuzetem sincs, nincs idom orakig betuzgetni, helyesirasra oda figyelni.... igy "batoritottam" magam. Aztan rajottem, hogy tobbet er az, hogy tudjanak rolunk azok is akikkel szinte soha nem talalkozunk, mint az hogy a helyesirasomon aggodjak. Igy utjara indul ez a blog a mai napon, sok szeretettel irom es remelem, hogy elvezni fogjak azok akiknek keszult!
Rakok be egy kepet is, mintegy probakeppen!

7 megjegyzés:

  1. Hurra! Hurra! En vagyok az elso kovetoje a csaladotok blogjanak!

    VálaszTörlés
  2. Mi ez a huleseg, hogy nem tudsz fogalmazni? Na, kerjuk szepen azt a mindennapi Khoury-t. ;)
    Nagyon cukrok a gyerekek, buszke lehetsz rajuk...

    VálaszTörlés
  3. De jó kép :)) Welcome to the club! :)

    VálaszTörlés
  4. Szuper hir!! Bar mi amugy is tartottuk a kapcsolatot, de igy is alig varom hogy olvassam a mindennapi (!) beszamoloidat! Mert vicces vagy. :)

    VálaszTörlés
  5. Egyetertek az elottem szolokkal:vicces vagy es tucc fogalmazni...en meg irni:-)
    Alig varom a kovetkezo bejegyzest!

    VálaszTörlés
  6. Es mostantól megkezdődik a világvége. Zsuzsi blogol... :)

    VIccet félre téve, Keri is és én is nagyon örülünk. végre lesz infónk hogy kb mizu veletek...

    Hajrá.

    Németh Laci

    VálaszTörlés
  7. yay!! en nagyon orulok,hogy irsz. :) Mindig vartam a hozzaszolasaidat a forumon is.

    VálaszTörlés