Diavetito

2010/04/06

Szosszenetek...

.. a lanyokrol.

LEILA:

Valamelyik nap postan kaptam egy ajandekutalvanyt az egyik gyulekezeti kedves ismerosunktol. Nagyon aranyos neni, kozelebbrol nem ismerem, de nagyon jol esett, hogy gondolt ram. Elmentem vasarolni, vettem magamnak egy "skinny jeans"-t, vagyis csonacit :). Haza hoztam, mondom Leilanak, gondolvan, hogy orulni fog, mert o a legnagyobb kritikusom divat teren (az o szemeben soha nem vagyok eleg meno...), erre egyetlen megjegyzese az volt "Anyukak nem hordanak csonadragot!" :) Hm... Azert persze felvettem es amikor meglatta rajtam akkor kegyesen azt mondta, hogy "Jol nez ki, ugy latszik megis felvehetik azok is akik anyukak..." Divattervezonek keszul amugy, mar tudja hova megy foiskolara es keretlenul is osztja a divattal kapcsolatos tanacsokat nekem, Amiranak es Salamnek is :)).

AMIRA:

Samerrel azt beszeltuk, hogy elmegyunk az "outlet"-ekhez, ami vegulis egy oriasi bevasarlokozpont, tobb mint 200 bolttal, de az az erdekesseg benne, hogy minden boltban learazva lehet megkapni azt amit amugy mashol teljes aron arulnanak. Szinte az osszes nagy marka megtalalhato, divatdiktator Leilank Vans markaju tornacipot szeretett volna, mert "Anyaaa, mindenki ezt hordja!", es mivel Saminek is kellett tornacipo, igy eldontottuk, hogy elmegyunk a Vans outletbe, mert ott "egyet fizet, masodikat felaron kapja" akcio van eppen. Mikozben ezt beszeltuk at, Amira az apja mellett ult a kanapen. Samer kerdezi tolem angolul, hogy 'Amiranak nem kell cipo?', en ugyancsak angolul valaszoltam, hogy 'Nem, neki mult honapban vettunk egyet' es magyarul hozzatettem (hogy Amira ne ertse): 'Szuletesnapjara vettem neki mar egy csillivilli tornacipot olyat, amit mar regota akart, majd akkor megkapja'. Erre Amira: "I know what you said!", vagyis hogy "Tudom mit mondtal!" es szo szerint leforditotta angolra amit mondtam... Egy jot rohogtunk, persze ezzel a meglepi is lebukott, de nem baj. Amira szerintem a gyerekeim kozul aki a legkevesebbet tud magyarul, mert o utoljara 18 honaposan jart Magyarorszagon es amikor 2-3-4 eves volt akkor nem laktunk senki magyar ismeroshoz kozel, igy nem sok magyart hallott. Ezert lepett meg annyira, hogy ertett mindent. Okosak ezek a gyerekek...

A fiukrol most nincsen semmi sztori, majd legkozelebb. :)

2 megjegyzés:

  1. Igen, emlékszem, hogy Leila megdicsérte a nyakláncomat (azt meg lehet, nem merte hozzátenni, hogy a blúzom béna, hehe...).
    Amira szülinapja mikor lesz?

    VálaszTörlés
  2. Aprilis 22-en, hihetetlen, hogy mar 8 eves...

    VálaszTörlés