Diavetito

2010/04/26

Huha, huha...

.., de nagyon elvagyok maradva!
Napok ota tervezem, hogy irok Amira szulinapjarol, most vegre van par percem.
Na szoval, csutortokon volt a nagy nap, bar mar az elozo szombaton is unnepeltuk a kisasszonyt, a nagyszuloknel voltunk es elmentunk vacsorazni a szulinap alkalmabol. A toluk kapott ajandekokat is kibontotta Amira, ket szett agynemut kapott, elenk, csajos szinekben, plusz 10 dollart keszpenzben :). Visszaterve csutortokre, ami valoban a szuletese napja volt! Delelott Samer es en elmentunk, hogy beszerezzunk 24 csokis muffint, ugyanis Amira kerese az volt, hogy az osztalya reszere vigyunk sutit es mivel sajat keszitesut nem lehet a suliba vinni, igy maradt a bolti. Talaltunk is eleg muffint, de nem volt mindegyiken kis ajandek gyuru amit ugye eves utan meglehet tartani, igy kulon gyuruket kellett pluszba venni, nem akartam magamra haragitani egy csapat 7 evest :)! Megvettuk az ajandekot is, amit tolunk kapott Amira, egy kis elemes allatka, sajat hazzal, kifutoval, mindenfele kiegeszitovel. Amira imadja a kisallatokat es a kisbabakat, barmilyen allatos vagy babas cucc nyero nala, meg igy 8 evesen is siman elbabazik. Igaz erre mostanaban Alexet hasznalja :). Ebed utan bevittem a sutiket a suliba, nagy orommel fogadtak a kolkok, miutan elpusztitottak a muffinokat vigyorogva mondtak Amiranak, hogy "Amira you are awesome!" vagyis "Amira, te annyira kiraly vagy!" Erre o szerenyen megjegyezte, hogy "Engem itt mindenki szeret!" Hm... ebben nem ketelkedem, amennyire baratsagos, vicces, jo fej kiscsaj! Latszik nem is vagyok elfogult! Iskola utan Samer varta a suli elott Amirat es elvitte, hogy kedvenc kajajat, szusit ehessen. Tavaly kezdtuk ezt a "szokast", kettesben elmennek egy szusi barba es a pultnal eszik a sef altal frissen keszitett tengeri herkentyus tekercseket. En addig elmentem a dollaros boltba a tobbi gyerekkel, vettunk lufit es tortadiszeket, aztan loholtunk haza tortat kesziteni. Amira kerte, hogy iden en sussem a tortat, ne rendeljunk sehonnan. Nezegettem recepteket, vegul 2-3 receptet kombinaltam es igy sikerult egy citromospiskotas, malnakremes, fehercsokis habbal bevont tortat kesziteni. Nagy sikert aratott! A diszites is Amira kedve szerint tortent, gitart rajzoltam ra piros zselevel es csillagalaku cukrocskakkal raktam ki. Rocksztaros volt nagyon :)).
Vacsorara lasagnat csinaltam, ugyancsak Amira keresere. Vacsora utan koszontottuk, ajandekot bontott, aztan tortaztunk. Igy telt a nap, egyszeru volt, de Amira es mi is elveztuk! Itt van par foto!





1 megjegyzés:

  1. de edi ahogy megdobben a tortan! nagyon szuperul sikerult, nem csoda hogy igy tetszett neki. Boldog szulinapot megegyszer!

    VálaszTörlés