Diavetito

2010/03/05

Nem kislany...


.., hanem kisfiu Alexander. Az elmult par hetben tobbszor neztek lanynak a kisebbik fiucskamat, csak azert, mert szines bodyt adtam ra, nem sima keket :). Jo, a nagy, mandulavagasu szemek, husos ajkak, hamvas bor es huncutul gondorodo furtocskek nem konnyitik meg a jonep dolgat, de azert furcsa, hogy egyre tobbszor lanyozzak le. Valamelyik nap a jatszoteren egy mexikoi anyuka hintaztatta mellettem kb. masfel eves kisfiat, aki ugyancsak Alexander nevre hallgatott. Mondom neki, hogy "enyem is Alexander!". Erre o "Alexandra?", en - "nem, Alexander!", o: "AlexANDRA!!" (kijelento modban) en: "AlexANDER, mint a te fiad!". Erre a no 14 eves, addig flegman ragozo es nyilvanvaloan az unalomtol majd meghalo lanya oda szolt anyjanak: "It's a BOY, Mom!!!" avagy, "FIUUUUU, Anyu!" :) Nem vagyok biztos benne, hogy a no hitt nekunk :). En meg elhataroztam, hogy ezentul ferfias ruhakban fogom jaratni draga Alexemet, ne erje szo a haz elejet! Hat tessek, itt a bizonyitek!:


2 megjegyzés:

  1. Na most, én soha nem láttam másnak Alexet, mint fiúnak, nem volt már születéskor sem lányos...durva, ahogy anyuka be akarta beszélni, hogy tkp. lányod van. :)

    VálaszTörlés
  2. mit kellett volna tenni? lehet, ha gatya nelkul latja, elhiszi? :-))) Szerintem se lanyos amugy. Szep kisfiu!

    VálaszTörlés