Diavetito

2010/05/03

Sami foga...



..., vagyis annak a helye a tegnapi nap masik nagy ujsaga :). Kiesett ugyanis Sami elso fogacskaja, bar nem volt drama-mentes a dolog, igy is orult neki Sami. Az tortent ugyanis, hogy mar mozgott ugyan a fog, de meg messze volt attol, hogy csak ugy kiessen. Aztan tegnap ahogy Sami vette le a polojat, beleakadt a fogba a zseb resze (ne kerdezzetek hogyan, az ilyet csak 5 es 10 kozotti emberkek tudjak veghezvinni...) es kiszakitotta a fogat az inybol. Fajdalmas volt es verzett is, mint az allat. Szegeny Sami, o, aki aztan szinte soha semmilyen serules miatt nem sir, kiabalt, hogy faj neki. En lattam, hogy mi tortent, a fog meg meglevo kis gyokere belevagott az inyebe es az verzett meg fajt. Tudtam, hogy ki kell szedni a fogat, csak ugy lehet a fajdalmat csokkenteni. Igy torolkozot ragadtam, melegvizzel atitattam es egy gyors rantassal kikaptam a fogacskat. Amint kint volt mar mosolygott a nagyfiu es mar a fogtundertol kapott dollarok lebegtek a szeme elott. Be is rakta ejjel a parnaja ala a fogat, ahogy azt itt szokas, es reggelre a fogtunderke (en :)), 3 dollart hagyott a fogert cserebe. Volt mar olyan egyebkent, hogy az a gyagya fogtunder elaludt este filmnezes kozben es elfelejtette elvinni a fogat es penzt tenni a helyere. Evvan! :) De most nem ez tortent, reggel a kisfiam (illetve a NAGYfiam) orommel lobogtatta a penzt es mar azon jar a kis agya, hogy mit is vegyen abbol a tomenytelen sok lovebol ;-P.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése